dissabte, 30 d’abril del 2011

COMUNICAT


Aquest és un comunicat que he adreçat al meu ex centre de treball degut a uns rumors que han sorgit i segueixen complicant-me la vida fins hi tot ara que ja no formo part d’aquesta plantilla.


A qui pugui interessar.
Benvolguts i benvolgudes.

M’he decidit a escriure aquest comunicat degut a que, m’han arribat rumors als que haig de donar credibilitat, que és posen paraules a la meva boca que no son certes.
Per casualitat he sabut que hi ha uns familiars que estan reclamant més hores d’animació, i que hi ha persones que creuen que això ho he induït jo.

Exposo:

• Es legítim que hi hagi companys que no estiguin contents amb la meva feina, tothom te la seva opinió i jo també la meva.
• En el cas de la meva feina realitzada a la Residència Domènech i Montaner, sempre he sabut el dia que se m’acabava el contracta, per tant jo, no he pretès ni he fet cap acció en contra dels meus companys, per tant no he volgut mai prendre la feina a ningú; jo havia signat amb totes les meves facultats mentals amb ple rendiment un contracta fins el 31 de març, s’ha complert i jo he marxat com estava estipulat.
• Si hi ha persones que fan accions, com m’acabo d’assabentar, també estan amb el seu dret i fins hi tot jo els dono suport, tothom ha de reclamar el que cregui oportú.
• Si la meva professionalitat o no professionalitat, ha molestat a algú, no era la meva intenció, se’m va contractar per una feina i l’he fet de la manera que he cregut millor.
• Durant tot el temps que he estat a Domènech, no he qüestionat la feina de cap professional i si algun dia he tingut alguna cosa a dir l’he dit a la persona que creia que li havia de dir.
• Preguntant a un expert, davant de la meva prohibició d’acudir a acabar l’activitat de cant coral, (ja que és una activitat no acabada i no m’han rellevat), quan jo no he demanat res, ni de diners ni reconeixement, i explicant el resultat del meu pas per Domènech davant l’actitut d’alguns companys, m’han fet saber que això és mobing (no sé com s’escriu) i que pot ésser sotmès a denúncia; opció que no duré a terme degut a que ja no formo part d’aquesta plantilla, i no em vull involucrar.
• Si la meva manera de treballar ha mogut mancances dels demés, tampoc és culpa meva.

Perquè consti declaro :

Jo ANNA MIQUEL I ALOY, AMB DNI 36935793R, que amb totes els meus sentits alerta, faig saber que les accions que s’hagin fet durant el temps que he treballat a Domènech i Montaner i ara que ja no hi treballo, han estat alienes a la meu saber, per tant no provocats per a mi.

Per tant exigeixo que és netegi la meva persona i activitat donant-li el valor real que ha tingut, ni més ni menys, tal qual ha estat.
Per altre part, i egoistament, haig de dir que és molt afalagador que s’hagi cregut que persones lliures fan el que jo els dic, no sabia que tenia tant de poder; a més dir-vos que el que realment és afalagador es que s’hagi valorat la meva feina de manera que hagi provocat que és facin accions a la meva espatlla.
Per que quedi constància i no és torni a malmetre el meu nom envio aquest comunicat:

Signat: JO













Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada