divendres, 3 de juliol del 2009

DONES:HURACÀ

MARIA JOSÉ
La vaig conèixer ahir. La veritat que va ser com un huracà que em passava per sobre.
M’havia d’ensenyar el funcionament dels pisos , i si em va ensenyar però com que al mig m’explicava la seva vida, avui tinc un batibull que no sé pas com me’n sortiré.
Es una noia que només fa tres anys que és va separar, i sembla que hagi descobert el mon per un forat... crec que al estar tantes hores sola a la feina, ha fet que, a la que pot parlar no para.
Al final tenia moltissimes ganes d’anar-me’n que avui he necessitat un parell d’hores per posar amb ordre totes les notes.
És una noia de 53 anys, bufona, va al gimnàs cada dia i te un amant, del que s’ha enamorat, ell li diu que no n’està, i ara s’està plantejant que se’n vagi.
S’ha afeccionat als xats d’internet i a conegut un home, que segons ella, el te a la butxaca, deu ser molt bon noi perquè li ha buscat el telèfon d’un antic novio que ella va deixar...
Com és pot comprovar, jo ahir vaig anar unes hores per que em poses al corrent de la feina i una mica si que m’hi va posar, però vaig sortir sabent més de la seva vida que de la feina.
En fi, confio en que avui vingui la noia que substitueixo i que m’acabi de solucionar els dubtes...
Avui m’estreno 12 hores seguides.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada